Vilken makt man har om man är gravid...

Vilken bra dag jag har haft! Jobbade till 4 för att sedan åka ut till Mathilda, vi började montera ihop deras skötbord vilket gick väldigt fort och lätt! Kl 18 åkte vi till Ulricehamn för jag var tvungen att hämta upp Tobias på jobbet då, han och Calle skulle åka och kolla på Elfsborg och jag och Mathilda skulle ha myskväll hemma hos mig så vi tog även ett stopp på Ica för att hyra film och inhandla lite gottigt.

Efter denna dagen har jag insett vilken makt man faktiskt har som gravid, jag nästan längtar tills att jag kan få ha den makten, exempel på detta är ju tex när jag och Mathilda höll på med skötbordet och hon säger "du får ta dom jobbiga skruvarna längst in för jag är gravid", i Bilen till Ica så körde hon utpressning på Tobias "gör du mig upprörd så kanske vattnet går och det vill du inte för då behöver du köra mig till Borås och då tar det hela mycket längre tid"... ja du hör ju, listan skulle ju kunna göras lång!

Imorgon är det ledig dag för många, även mig (tror jag), det vet man aldrig riktigt. Springa ska jag iaf...
Ska jag våga ge mig på 5 kilometarn själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: