Det är konstigt det där med tid...

....När man tänker på det. Ibland går tiden fort och ibland känns det som att klockan inte rör sig alls, tänker man tillbaka 3 månader så känns det som nyss och tänker man 3månader frammåt så är det nästan lite utav en evighet... så känner jag nu. Idag är det exakt 3 veckor (21 dagar) kvar till Mathilda ska föda och det känns just nu som en evighet och jag kan ju bara föreställa mig hur hon känner och jag vill inte ens föreställa mig vilken trisstress jag kommer känna när det är min tur en gång i tiden.

Helgen har varit lugn, har inte hänt speciellt mycket, i Lördags var det loppmarknad i Vegby så då fick det bli att hjälpa till där, på eftermiddagen sålde pappa Herbie (min första bil), fick ta ett sista åk. Lite sorgligt faktiskt, mycket minnen med den bilen! På kvällen åkte vi ut till Mathilda och Jerker i Nöre och lagade lite god mat och spelade kort hela kvällen, super trevligt, älskar våra kvällar!

Nu sitter jag i soffan och har precis ätit mat, funderar på om man ska sattsa på att se Komisarie Travis eller Svenska Hollywood fruar? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: