Underbara härliga vår!

okej, jag ska inte sticka under stolen med att jag faktiskt tyckt om snön sedan jag kom hem men nu när snön den senaste veckan börjat försvinna med rasande fart kan jag inte vänta på våren längre, idag är det med all säkerhet ca 12grader varmt och det är så man vill sätta sig på balkongen med en kopp te och lapa lite sol. Så det är faktiskt vad jag tänkt göra en liten stund nu, en värdig paus i min städning tycker jag! 

Idag har jag ocks hunnit med att planera lite på min och Evelinas eventuella roadtrip ner till Tyskland, ska hälsa på en kompis som jag träffade i USA som också är hemma nu, åååh, det ska bli så kul och det är ju något jag alltid velat göra. så se upp Tyskland, snart entrar jag och Gunhild autobahn! 


Kommentarer
mathilda skriver:

ser jättemysigt och vårlikt ut.


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2010-03-25, 18:08:52
Farmor skriver:

Glad påsk till er alla


Skrivet: 2010-04-02, 14:30:50
Miranda skriver:

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.


Blogg: http://smsalåna.nu
Skrivet: 2011-05-07, 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: