träning på hög nivå!

fy tusan vilken träningsvärk jag har, igår så jobbade jag på dagen och när jag slutade så hämtade jag upp mathilda och vi åkte och simmade lite, riktigt skönt måste jag säga, fick upp pulsen rejält så jag var nöjd, efteråt satte vi oss i bastun en stund och sedan skulle jag köra hem mathilda, blev att jag stannade där och kolla på film och hade det riktigt mysigt!

Nu sitter jag här dagen efter och har träningsvärk så jag knappt kunnat sova inatt... men gissa vart jag har träningsvärk? inte i benen, inte armarna, inte ryggen utan handlederna... vet inte om jag någonsin haft det innan? men ont gör det kan jag lova!

Nu ska jag snart ta mig upp ur sängen och göra mig iordning för att åka iväg och klippa mig och färga håret, förbaskat skönt! 

Ååh, jag längtar till helgen då Emsan ska ha sin födelsedagsfest!! all in på den!

Kommentarer
My skriver:

Jag måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?


Blogg: http://gravidforsakring.net
Skrivet: 2011-07-11, 11:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: