Slappsöndag

Åh vad jag älskar söndagar som denna, när man vart ute dagen innan och vaknar upp trött från dagen innan... man är så härligt slö och det finns inget bättre än att sätta sig framför tvn med en bra film och cola.  Det är vad vi gör idag, slappar just nu framför fotboll men efter det hoppas jag på att det blir Troja, är sjukt sugen på att se den filmen nu.

Dagen igår var mysig, god varm smörgåstårta, drinkar, spel och härliga människor...  Idag blir det inget långt inlägg, är för trött för det.

Är det någon som vet någon som är duktig på att designa bloggar? behöver göra om min lite nu när jag inte längre är au pair...


Hoppas ni också har en härlig slappsöndag.

Kommentarer
Linn skriver:

Om du inte vill ha så jättekrånglig design är jag hyfsat bra på att kunna få det snyggt om du ser till min blogg. Men vill du ha mer avancerat är jag nog inte så duktig... men lite kan jag:)


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2010-03-21, 20:56:59
Mathilda skriver:

Du kanske ska tänka på att din bloggadress automatiskt skrivs med som signatur till dina kommentarer ;)


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2010-03-22, 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: