"Rast"

Nu är jag hemma lite från jobbet, började 7 imorsse och slutade 12 men går på kl 16 igen. Igår kväll jobbade jag också så pengarna rullar in som de ska.... Jag ska köpa mig en bra mobil om jag får en normal lön denna månaden och än så länge så ser det ljust ut, i like! 

Inte jätte kul att jobba helg kanske men med 100% ob så går det hela mycket enklare. Idag när jag slutat ska jag möta upp Tobias, Jonas och Elin och förhoppningsvis får jag se slutet på melodifestivalen, GOOO Anna säger jag... vem tycker ni ska vinna?

Nu ska jag äta min räksallad och vila lite i soffan innan det är dags för dagens andra arbetspass!

Oooh jag längtar lite extra efter nästa vecka också, varför kan jag inte säga!:)

Härliga Lördag!

Kommentarer
Emelie skriver:

Hejsan!!

Jag googlade runt lite på "au pair i kaliforninen" och hittade din blogg! Måste bara fråga dig om hur du blev au pair, var det genom en förmedling eller privat? Jag vill nämligen jättegärna åka till USA och jobba som aupair, men hade tänkt åka privat..(vet inte om det är bra eller dåligt!?:S)

Skulle vara jättesnällt av dig om du kunde berätta lite om hur du gick till väga för att hamna i L.A liksom :D Du måste haft en sjukt kul vistelse gissar jag!

min mail: [email protected]

Med vänliga hälsningar

Göteborgaren Emelie Jansson


Skrivet: 2010-03-14, 18:10:44
frida skriver:

för lite uppdatering gunsan! vill ju veta vad ni gör hemma:)


Blogg: http://[email protected]
Skrivet: 2010-03-16, 02:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: