Patetisk är jag!

Måste börja med att säga att jag älskar verkligen detta underbara väder, strålande sol och snö... bättre kan det knappast bli!

Idag har jag vart nere och handlat lite mat och nu har jag precis kollat klart på ett avsnitt av One Tree Hill, bättre serie finns knappast, sitter här och lipar som bara den... förstår inte hur patetisk man kan vara när man ligger och kollar på en serie och lever sig in så totalt att man känner så med dom. Helt sjukt och patetiskt men vad ska jag göra?  jag får väl rätta till sminket lite nu innan jag åker ut för att jobba lite till att börja med!

Ååh så jag längtar till helgen, på fredag kommer tjejerna hit och vi ska laga mat och mysa och på Lördag blir det utgång! det kommer bli en riktigt bra helg, och idag är en riktigt bra dag, jag älskar vädret och jag känner mig glad ut i fingerspettsarna! Egentligen borde jag ha tagit en promenad!

Ne nu måste jag fixa lite mat!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: