Myys!

Vilken härlig dag, även fast solen lyser med sin frånvaro... tror jag är glad för det för idag är det städning och sedan jobb ikväll så här finns ingen tid till att ta en härlig promenad i solen inte. Älskar dagar som denna, att gå omkring och pyssla och göra det mysigt i lägenheten... 

Igår hände inte mycket, jobbade först ute i Gällstad och när jag slutade där åkte jag direkt ut till Blidsberg för att jobba, när jag kom hem därifrån kände jag mig som ett utsketet äpple så det fick bli lite tv tittande och sedan sängen. 

Imorgon är jag ledig som det ser ut just nu så då tänkte jag ha en bakdag, älskar att baka så vi får väl se vad det blir, blir det något lyckat så kommer det med all säkerhet ut lite bilder här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: