Lägenhet = Arbetsplats

Just nu har jag gömt mig i hörnet av soffan i våran lägenhet med kvällsmat i knät, bacon, ägg, hönökaka och oboy... eller gömt och gömt, det är det enda ställe som jag får plats på just nu, vår lägenhet har förvandlats till en arbetsplats, Tobias och Niklas har täckt köksbordet med en mjuk filt och sitter och byter tangentbord på datorer, vadagsrumsbordet har blivit uppackningsbord för tangentbord och datarummet har blivit förråd för datorer... ja ni kan ju tänka er, det är inte speciellt mysigt just nu med kartonger överallt, därför tar jag snart en sväng till Sandra för att låta pojkarna meka lite ifred!

Idag har jag jobbat, varit på arbetsförmedlingen och vart ute och gått... så har fått mycket gjort om man jämför med igår då jag gick upp ur sängen lagom till att hämta Tobias på jobbet kl 13. det är inte OK....




Kommentarer
Amanda skriver:

Kom igen med bloggandet Hanna! Lite fler inlägg tycker jag att du kan smälla in då och då :)



Kraaam


Blogg: http://sordidlines.blogspot.com
Skrivet: 2010-03-11, 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: