Kameran är död

Därav mina bildlösa inlägg. Jag köpte ju en kamera i USA och den har funkat super, men sedan jag kom hem har jag ju problemet med att den inte går att ladda här för det är inte rätt uttag.... Så idag ska jag ner till stan och försöka hitta en laddare som kan funka till min kamera, antar att det borde fungera med vilken cannon laddare som hellst, eller vad vet jag, elektronik är inte min grej... enligt mig ska saker bara funka, tänk så smidigt allt vore då!

Idag är min första hela lediga dag på två veckor, gud så jag njuuuter... ligger kvar i sängen men ska snart ta mig upp och gå ner en sväng på stan och göra lite ärenden innan jag ska ut till vegby och umgås lite, ikväll är det ALL IN det kan jag lova!

Veckan har vart bra även fast det i princip vart äta, sova, jobba, äta, sova, jobba... vilket är gött för det betyder pengar. Igår jobbade jag bara 2 timmar på morgonen och sedan hämtade jag upp Mathilda för att sedan åka hem till mig och spela lite poker på nätet, kl 1 hämtade vi upp Linn, gud så kul det var att se henne igen, synd att hon måste bo uppe i stockholm så man inte kan ses oftare! Iaf så åkte vi tre upp och simmade lite och på det lite bastu, liiiife is good!


Ikväll har Emsan sin födelsedagsfest ute i Vegby, hoppas Tobias hittar en laddare till kameran så att jag kan ta lite kort ikväll, för det lär bli Toppen, härliga tjejer, spel och alkohol... det låter som ett vattentätt koncept!!

Nu ska jag vika tvätt, duscha och sedan ner på stan för att sedan bli upphämtad kl 12, vi får väl se hur den ekvationen går ihop, det låter tight! Men vill man så kan man som det så fint heter!


Kommentarer
Linn skriver:

Åh, det var så fint att träffa dig också, Hanna! När det blir påsk ses vi igen, det lovar jag :)


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2010-03-21, 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: