Tråkigt inlägg

Jag vet att inlägg som detta inte är så jätte roligt att läsa kanske, men ibland behöver man skriva av sig och att vara au pair är inte alltid bara guld och gröna skogar utan också mycket jobb.

Denna veckan har vart hemsk och det blir bara värre och värre känns det som, började med att älskligen och familjen åkte hem i måndags vilket var och är otroligt jobbigt, sedan åkte Evelina hem igår, skypade precis med henne, denna gången från Sverige, konsigt att se henne där, nästan lite overkligt! 

Tankarna snurrar och att ha alla här en vecka påminnde så himla mycket om mitt liv hemma i Sverige, för mycket faktiskt. Finns så mycket och många som jag saknar så det tar just nu upp mycket av mina tankar... Inte gör det saken bättre att 3 av mina närmsta vänner här lämnar LA inom en månad, en pga att året är slut och de andra för att de känner sig klara här... 

Tiden sen i måndags har verkligen gått i snigelfart, hoppas de blir bättre snart....


Kommentarer
farmor skriver:

Dags att koppla på gps igen riktning framåt.det är starka tejer som klarar allt.kramar från oss.


Skrivet: 2010-01-23, 12:11:01
Mathilda skriver:

Jag måste säga att jag håller med dig, lite tråkigt att läsa din blogg nu för tiden. De senaste inläggen har varit deprimerade. Så sluta lipa nu och se framåt. Du har ju bestämt dig för att stanna kvar ett litet tag till så då är det bara att göra det bästa av saken.

Själv tycker jag ju att du kan komma hem nu men du har ju gjort ditt val och då får du allt rycka upp dig. Nu vill vi läsa om lite uppfriskande saker.


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-23, 13:51:07
Evelina skriver:

Saknar min gun men snart ses vi så ladda om nu och gör det bästa av den sista tiden! tänker på dig! pusspuss


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-23, 14:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: