Snart kommer dom!

Ja nu är det inte lång tid kvar, på fredag kväll smäller det! Jag längtar så jag praktiskt taget SPRICKER snart, ska bli skönt att träffa alla igen och ska även bli skönt att vara lite ledig.

Känns som om att hela veckan går ut på att dom ska komma hit snart, jag tvättar, städar, packar och fixar iordning allt jag behöver ha iordning innan dom kommer. Tiden går hyfsat fort men samtidigt inte. Är rädd att tiden kommer gå för fort när dom väl är här, hoppas inte det! men ack så kul vi ska ha, tar med mig datorn och kommer blogga under tiden också, förhoppningsvis blir det lite mer bloggande då, om jag har tid förståss, ska försöka!

Nu ska jag vika tvätt och sedan börjar jag jobba igen, snart är denna dagen över och en dag närmre fredag Wihooo!!

Kommentarer
Evelina skriver:

Är så glad för din skull! NU är det verkligen inte långt kvar!:) miss you!


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-07, 05:07:52
Malin skriver:

Hej!

Jag ska åka ivär som AuPair i februari och har lite praktiska frågor. Hur har du gjort med mobiltelefon och bankkonto och sådant? Roligt att läsa dig blogg ;)

Malin


Skrivet: 2010-01-07, 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: