Oh my, herregud och dra mig baklänges...

Ja, jag har inte ord för det... idag har jag, Hanna Frilander styrt ett flygplan över San Diego... Ja ni läste rätt, jag styrde, svängde och ja som ni förstår, jag kunde ha störtat planet om jag kännt för det, men det gjorde jag som tur var inte! Ja känslan är otrolig och utsikten från planet likaså... Obeskrivligt härligt underbart och kul, tack Marcus för en upplevelse utan dess like! 















Nu är jag tillbaka i LA igen och imorgon väntas jobb, men vad gör det? jag gör vad som hellst för att få fredag snart!:) Wihoo... jag lägger mig i sängen med ett leende för mitt år har verkligen börjat bra och bättre blir det... HEJA 2010!

Godnatt

Kommentarer
frida skriver:

en liten fråga bara? ser inget TACK FRIDA FÖR DU FIXADE SÅ VI FICK FLYGA!!!???


Blogg: http://[email protected]
Skrivet: 2010-01-03, 09:56:26
Linn skriver:

Shit, det måste varit riktigt häftigt! :D Själv skulle jag skitit ner mig av höjdskräck. Hehe.

Gott Nytt År på dig Hanna, har för mig att jag inte sagt det till dig. Snart kommer din familj, njut av den tiden. Puss


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-03, 10:25:41
Evelina skriver:

du ser ut att trivas som fisken i havet där uppe!:)

saknar min gun, men snart så är det back to normal again:) if you know what i meen, haha! hoppas vi kan prata ikväll! pusspuss


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-05, 05:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: