Im so proud of myself!

Yes, i will start with saying that im so happy and proud of myself right now, ive been thinking alot this week about eveything and im just ending up with a happy face, ive done so much the last 6 month and ive learned eaven more, im a better person now than i was 6month ago and i have so much trust in myself, i know that i can cope with everything i want... i have a hard time expressing myself right now, but i I feel liberated living so far away from my boyfriend, family and friends and so far out of what i thought was my comfort zone.

Ja det är svårt att sätta ord på allt och tro det eller ej efter denna tiden är det ibland enklare att uttrycka sig på engelska... har tänkt mycket denna veckan och det slutar alltid med ett leende, jag är bara sååå glad att jag tog besluet att åka trotts alla med och motgångar här, faktum är att det att man lär sig av allt även motgångar, det är det jag tänker när det kommer tuffa perioder " jag lär mig mer än dom som glider på ett räkskal" och jag skulle aldrig velat byta ut min tid här för allt i världen!

Yeah, Fredag kväll... full fart mot helgen!



Kommentarer
Elias skriver:

Väldigt trevlig läsning Hanna! Jag håller med dig och du ska vara mäkta stolt över det du åstakommit.

Hoppas du kommer fram till hur du vill fortsätta ditt liv:)


Skrivet: 2010-01-30, 09:38:11
Evelina skriver:

väntar med öppna armar här hemma:)


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-30, 13:31:06
Amanda skriver:

Erkänn att du tänker på engelska med? ;)


Blogg: http://sordidlines.blogspot.com
Skrivet: 2010-01-30, 22:37:52
Linn skriver:

Vilken underbart fin bild :)


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-31, 12:50:34
KB skriver:

Hej! Jag förstår att du kanske har massos med jobb att sköta men det kulle vara roligt om du uppdaterade oftare. Din blogg är riktigt läsvärd och du skriver bra :) Så det är synd att det inte finns mer att läsa bara.


Blogg: http://acomplexmess.blogg.se/
Skrivet: 2010-02-08, 17:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: