Idag är ingen rolig dag!

Ne, gud vilken jobbig dag, sovit har jag knappt gjort inatt heller, vaknat om och om igen....
För ca 10min sedan åkte älsklingen + Familjen hem och det känns inte alls kul, hade nästan gett vad som hellst för att få sätta mig på planet med dom, finns så himla mycket blandade känslor just nu...

Hade vart så himla skönt att få komma hem och få en riktig vardag igen, göra vad man vill osv... Men å andra sidan så, snart har jag vart här 6 månader och tiden har ju faktiskt försvunnit... Här öser regnet ner idag, har inte sett något värre, tror värdergudarna tycker lite synd om mig idag faktiskt. Och jag tillåter mig själv att tycka lite synd om mig själv också!

Allt känns väldigt tomt just nu.

Vet inte vad jag ska skriva, jobbigt att säga hejdå, riktigt jobbigt, tomt och ensamt plötsligt.

Kom tillbaka! :(

Kommentarer
sandra w skriver:

usch kommer i håg den känslan! men snart ses ni igen :)

har du bestämt när du ska komma hem?

puss o kram!!


Skrivet: 2010-01-19, 13:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: