Helg!

God morgon LA, Godkväll Sverige!

Idag är det Lördag igen, jobbar 10am - 1pm sedan ska jag göra mig iordning och packa, för ikväll är det födelsedagskalas på stranden som gäller och sedan ska jag sova hos Cassie, hon är Australienare och imorgon ska hon ha en australiensk nationaldagsmiddag som jag ska hjälpa hemme att göra, sedan kommer det några fler aupairer tror jag, på Söndagkväll blir det bowling som gäller, har faktiskt inte bowlat sedan jag kom hit... hoppas mina skills fortfarande håller i sig!

Vist kommer jag att klara mina mål, jag är inte ett dugg orolig över det, jag vet att jag klarar precis allt jag vill, men man måste tillåta sig själv att ha en liten svacka och det tror jag alla hamnar i här nere men självklart blir det bättre, om inte annat så får man göra det bättre!:)

Puss och Kram!

Kommentarer
pappa skriver:

you are my

girl


Skrivet: 2010-01-23, 23:52:43
Sofie skriver:

Hej! Var till Florida som utbytesstudent 06/07 och ska tillbaka till USA som au pair efter studenten. Har startat denna sida där både jag o andra skriver tips om USA + att jag har en stor länksamling. Jag länkade till dig, hoppas det är okej annars är det bara att säga till så tar jag bort den! Du får gärna länka till mig också. Ha det så bra! /Sofie


Blogg: http://sofiesusa.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-24, 14:44:09
Evelina skriver:

snart så:) sätt fart på den sista energin och sen är det gjort och det kommer kännas så mycket bättre! du klarar detta, du är stark som sjutton! pusspuss saknar dig, det vet du


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-26, 23:15:03
Mathilda skriver:

Ne nu tycker jag att det börjar bli dåligt med uppdateringar igen.


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-27, 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: