Hejdå kära vän!

Idag är en konstig dag, en riktigt konstig dag fakitskt... Min kära Gunhild lämnade idag San Francisco och satte kursen tillbaka mot Sverige, den 10e Augusti förra året lämnade vi båda Sverige. Kommer verkligen sakna våra ibland väldigt knasiga nattsamtal innan vi båda gick och la oss, faktum är att jag utan att tänka på det förväntade mig att du skulle vara inne nu, precis som vanligt Gunhild(?), men jag antar att du är någonstans på ett plan just nu och väntar på att få kliva av och krama alla dina nära och kära, jag hoppas verkligen att din flygresa har gått bra och att allt känns underbart för dig!

Men... jag är lite besviken på dig, hade förväntat mig ett litet samtal innan du lämnade staterna idag, gick och väntade och kollade på telefonen hela morgonen men inte då! ringde 2-3 gånger utan svar, antar att du kanske redan åkt?

Men tack så himla mycket för alla minnen vi har ihop härifrån, och vi har så många fler att skapa ihop, lita på det!
du är en underbar vän, kom ihåg det!










Puss på dig kära vän, idag får jag somna utan ditt nattsamtal... får se hur jag somnar inatt (antagligen inte bra, eller kanske bättre än någonsin? ) Im gonna miss you alot! även fast vi inte direkt ses, så kommer sakna att ringa och tjöta lite och dina små samtal!
Nog pratat om det! Hoppas flyget gick bra hem, du har fattat poängen med inlägget antar jag, ville egentligen bara säga att, jag kommer sakna dig!

Imorgon ska jag nog ha lite tid att skriva och då kommer det ett inlägg om vad som hände förra veckan under semestern, har ju vart så seg och inte skrivit om det än, men det kommer... lovar, håll ut!

Godmorgon Sverige & Godnatt LA!

Kommentarer
nathalie skriver:

Hur kommer det sig att hon åkte hem? Är sugen på utgång. Vore kul att dra ihop ett gäng och gå ut. Är du på? :)


Blogg: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Skrivet: 2010-01-29, 06:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: