De senaste dagarna!

Eftersom att Sandra har begärt mer bilder så blir jag ju illa tvungen att slänga ut lite mer bilder av vad som händer här i staterna.

Tidigt i Måndags tog vi vår fina bil och åkte ner mot San Diego och Seaworld. Var framme omkring 12 och åkte till vårt hotell i San Diego när det stängde, hade en lång och mysig dag bland alla djuren, Seaworld är verkligen ett måste när man är i San Diego!

Tisdag Morgon åkte vi tidigt som bara den, 06.30 satt vi och åt frukost för att sedan bege oss till Palm Springs för att se på natur och shoppa och shopping blev det kan jag lova, hittade ett stort outlet så Tobias blev överlycklig och brassade på rejält!:D jag blev två klänningar och 2 skor rikare! Mamma och Emma shoppade också så nöjda var vi!

Sedan åkte vi Tramway upp i bergen för att få den fantastiska utsikten över öknen och även få se lite snö, vilket kanske inte var speciellt intressant för Emma och Pappa (Tobias och mamma åkte inte, båda är för höjdrädda!)men jag tyckte allt det var skönt att se lite snö.

På kvällen åkte vi hem och väl hemma somnade vi alla på 2sek efter en lång men riktigt bra dag!

Idag har vi vart på hollywood blvd, tagit kort med beverly hills skyllten, vandrat på rodeo drive och haft middag med min värdfamilj, imorgon blir det Downtown för shopping och sedan på kvällen blir det LA Kings, Tobias är laddad kan jag lova! Ååh, så skönt att ha dom här... önskar dom kunde stannat längre.

Ne nu är klockan sent, lägger upp lite blandade bilder, mer kommer en annan dag, nu måste jag sova! Natti på er!















Åket


Beverly Hills brandstation, pappa var tvungen att ha denna bilden för att visa Urban, ska försöka få en bild på en brandbil också, idag såg vi en när vi körde och pappa blev helt till sig och missade helt att byta fil så vi kom fel. haha, han började fiffla efter kameran. Ja vad ska man säga, helt galen i allt som heter brandbilar och brandstationer här nere.. haha.





Tobias på Wax museet!

Lägger upp mer bilder så fort jag får tid!

Puss och kram


Kommentarer
natalja skriver:

När du shoppar i Downtown vart är du då? =) kram


Skrivet: 2010-01-14, 15:30:05
sandra w skriver:

fan vad gött det ser ut!

kän tänka mig hur lycklig tobias blev när han fick stå jämte snoop dog:) eller om det är han?

Ha det så jätte mysigt o njuuuut! här är det massa snö o svin kallt... usch..

PUSS!


Skrivet: 2010-01-14, 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: