Day 2!

Hej på er, Hanna & Emma här!

Idag har vart en riktigt mysig och härlig dag, vädret har varit på våran sida och vi har hunnit att se både Venice beach och Santa Monica, har även kört på Hollywood blvd och ätit frozen yoghurt!

Tänkte att förklara allt med bilder vad som hänt hitills, enklare och säkerligen mycket roligare för er också, vet att släkten i Vegby är extra nyfikna nu och man vill väl inte vara en dålig släkting heller, nej verkligen inte! Så här kommer bilder från de första dagarna, titta och njut!
¨

Uppe vid observatoriet, mamma var hemma sjuk vid detta kortet och låg hemma tyvärr!


Jag och Emma med LA i bakgrunden!



Jag vill gärna flytta skylten lite närmre Ulricehamn!:)


Familjen i Venice beach!


Vågorna var stora i Venice, riktigt häftigt var det!


Emma i Venice!


Jag och Tobias i Santa Monica, glada ja det är vi!


Mamma & Pappa är söta i Santa Monica!:)

Har så mycket bilder, men internet här är otroligt segt så detta får räcka för idag!

Nu ska vi packa lite, imorgon bär det av till San Diego och Seaworld sedan åker vi därifrån till Palm Springs, vi beräknas vara tillbaka i LA igen på Tisdag kväll ingen, självklart har jag med mig datorn och har jag tillgång till internet så kommer ett nytt inlägg imorgon kväll igen!

P.s Mormor, du kan vara lugn mamma mår bra igen, vi alla mår mycket bra!

Med mycket kärlek!
Hanna & Emma

 


Kommentarer
Evelina skriver:

jätte fina bilder och ni ser att ha det super mysigt! pusspuss


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-11, 18:26:37
Jonna skriver:

Hej! Du ser ut att ha det bra! Jag är au pair i Sacramento och jag och en kompis ska ner till LA över en helg om ett par veckor.. Skulle vara jättesnällt om du hade lite tips på vad man MÅSTE se när man är i LA.. Vissa saker vet vi redan men ibland är det svårt när det finns så mkt man vill göra och se...



Ha det toppen!


Blogg: http://jonhag.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-11, 19:09:05
Mathilda skriver:

jättefint kort på dig och Tobias. Tack för lånet av era jackor förresten, de är fortfarande hela.


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-13, 15:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: