Day 1!

Nu har vi precis vart ute och åkt lite, måste säga att åka med pappa är riktigt spännande... haha, det tyckte nog polisen också som pappa lyckades blända rejält ett tag innan han kom på hur man bländade av!

Vi har varit uppe vid observatoriet och kollat på utsikten över LA (Tobias var dock lite höjdrädd!...haha), har även tagit alla krokiga vägar och kommit riktigt nära Hollywood skylten, hade nog tagit mig 5min att klättra upp och ta på den, tyvärr stod det en vaktbil precis brevid så den iden gick i stöpet direkt!

Nu är vi hemma, har gett mamma lite youghurt så nu mår hon bättre och ska med på nästa tur som blir The Grove, ska även äta på den goda grekiska restaurangen dom har där! (det du Gunhild, vet att du är avundsjuk!:)

Bilder kommer ikväll!

Ha det bra!


Kommentarer
Farmor och farfar skriver:

Fick ett sms till Jörgen på väg till Landvetteratt allt var bra och en god middag. Ha det roligt och se så mycket som ni hinner.


Skrivet: 2010-01-10, 09:44:25
Amanda skriver:

Hello Hanna! :)

Jag tänkte bara säga att jag läser ju din blogg ibland också. Kanske inte varje dag men då och då :)

Kul att se hur du har det!

Kramar!


Blogg: http://sordidlines.blogspot.com
Skrivet: 2010-01-10, 20:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: