Dåligt med inlägg

ja det kan man minst tagt säga att det har varit och jag har tänkt på det varje dag men inte riktigt fått tummen ur att verkligen skriva!

Helgen var super bra verkligen, på lördagen hämtade Cassie upp mig och vi åkte till World Market och handlade lite australienska saker till Australian day som hon skulle ha på Söndagen. När vi var klara med det mötte vi upp Megan och Ramona och tillsammans åkte vi till Cassie och lämnade matvarorna och sedan tog vi taxi till en av Cassies kompisar som fyllde år, där spenderade vi kvällen/natten tills att Alex var snäll och körde hem oss, tror det var runt 4?

Lördagmorgon var jag trött, Megan och Cassie väckte mig kl 9 och det var alldeles för tidigt enligt mig så jag sov en timma till medan dom åkte och handlade lite. När dom kom tillbaka så satte vi igång att laga mat, gud var kul det var... jag trivs verkligen i köket!  Australienare är verkligen galna har jag förstått när det är Australian day, på ett bra sätt förståss! Så det vill till mycket för att jag INTE ska infinna mig i Australien nästa år vid den här tiden! Gud så jag lääängtar!

På kvällen åkte vi allihop till Glendale och bowlade och Bowling är en sport som jag har svårt att förlora i, tro det eller ej! jag får sån vinnarskalle så det är inte sant och förlorar jag så kan jag bli så jädra arg så då vill man inte prata med mig! Som tur var fick inte mina vänner här se den sidan av mig då jag faktiskt vann! 

Veckan har vart lite sisådär, jobbat mycket men igår så hade vi aupair möte vilket faktiskt var riktigt roligt, vi åkte inlines på inomhusbana, riktigt amerikanskt! glömde såklart kameran så har 0 bilder från den upplevelsen! men tur att man har ett bra minne!

Har ju inte skrivit så mycket om vad vi gjorde när familjen och Tobias var här, faktum är att jag precis lagt in bilderna på datorn, så produktiv är jag!:)

Men som sagt de 10dagarna dom var här sa bara POFF så var dom över, men oj så mycket som vi hann med att göra!

Den första dagen var mamma sjuk efter resan så då tog jag ut de andra på en liten rundtur på Hollywood blvd och observatoriet, från observatoriet har man utsikt över hela Los Angeles och man får verkligen en bild på hur stort det verkligen är.  På kvällen åkte vi och åt på min favorit restaurang på The Grove, grekiskt såklart! 

De följande dagarna hann vi med att gå på LA Kings, Seaworld i San Diego, Tramway och Cabazon Outlet i Palm Springs, Venice 2ggr (för det är bara såå kul att gå och kolla på alla galna människor där ex, "kick my as 1dollar" folk som går på glasskärvor, folk på egengjorda inlines, ja allt du kan tänka dig och lite till finns där!) , Santa Monica, Beverly Hills, Kändistur, Universal Studios, Down Town LA , middag med familjen och mycket mycket mer så som ni förstår hade vi fullt upp! Så med andra ord en händelserik men underbar vecka!







Middag på Johnny rockets! Där kan man snacka riktiga hamburgare, mc donalds släng dig i väggen!


Syrran och jag påväg till LA Kings


Pappsen! :D








Har nog 2000 bilder sen den veckan, men detta får räcka!

Nu ska jag sova TIDIGT, som vanligt denna veckan!

ÅÅh vad sugen jag är på att mysa med Mathildas mage, kom hit så jag får gosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: