2010!

Hej hopp, hoppas att 2010 har startat bra för er och att ni alla hade en bra nyår!

Nu sitter jag i San Diego hos Frida, 2010 har startat riktigt bra här, trötta efter att ha kommit hem kl 6 på morgonen så det har inte hänt så mycket idag och ikväll väntas kortspel och mys, ja ni hör ju det blir lugnt!

Imorgon ska vi ta en sovmorgon och sedan ska vi hitta på roligheter, vi ska nämligen åka flygplan över San Diego, gud så kul det ska bli, och nu närmar det sig verkligen den 8e Januari så ja, jag känner verkligen att 2010 kommer att bli ett bra år! bättre start kan det ju inte bli iaf!

Igår kväll lagade vi mat hos en av Fridas kompisar och sedan kl 11 så skulle vi åka vidare på nästa fest för att fira in tolvslaget men inte kom det någon taxi, vi väntade och väntade och ringde och när dom väl svarade så fick vi till svar att vi hade avbokat taxin vilket vi INTE gjort, vi tjötade och efter ett tag fick vi dom att skicka en taxi som kom 11.45pm. Så tolvslaget firade vi in i Taxin.... inte vad vi tänkt oss kanske men trevligt var det och taxichauffören åkte säkerligen hem med tinitus:P hehe...

Ne, jag orkar faktiskt inte skriva mer just nu, är trött som bara den... skriver igen när jag kommer hem till LA vilket blir imorgon kväll eller söndag morgon.

Hoppas ni alla har en bra start på det nya året!
Många kramar från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: