Okej, nu ska jag skärpa mig!

Jag har varit så upptagen sedan jag kom hem så jag har helt enkelt inte haft tid att blogga, tråkigt jag vet men jag ska bli bättre. Veckan har bestått utav att jag har jobbat och fixat med viktiga papper, Mathilda har varit här och vi har bakat super gooda Brownies!

Igår började ju bokrean så jag följde med Mathilda dit, fanns en hög bra böcker... Efter vi kollat klart så gick vi och kikade på barnvagn åt Mathilda och som tur hittade hon en bra så hon gjorde ett riktigt kap eftersom att den var på rea. Måste säga att det är riktigt mysigt att hon är gravid, hon är vacker även om hon inte ser det själv! 

Sedan kom mamma till stan och mötte upp oss, Mathilda åkte hem och jag gick tillbaka till bokhandeln med mamma, vi hittade inte super mycket men jag fick en bok jag jätte gärna ville ha av henne "Såser & Dipper", dom som känner mig vet att detta är en bok helt i min stil!

Nu ska jag börja plocka iordning här hemma, ikväll kommer Sandra och Niklas och vi ska spela Mario och äta Tacos.... gud så gott det ska bli, har inte gjort det sedan jag kom hem än!

Vad gör ni i helgen?



Kommentarer
Thilda skriver:

Söt du är.


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2010-02-26, 17:39:32
John skriver:

nice blogg! jag la till dig på bloglovin :)

gör det gärna med mig också om du gillar den ;)


Blogg: http://johnnyponken.blogg.se/
Skrivet: 2010-03-01, 23:35:38
Evelina skriver:

fan va du har skärpt dig du!:P ja sa ju det, när man kommer hem så blir det inte lika mkt bloggande!:)


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2010-03-02, 09:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: