Lunch och mys med mina underbara vänner!

De senaste dagarna har bestått av sova och att försöka komma iordning här hemma. Men igår la jag allt det där bakom mig och försökte glömma att det inte fanns, dessvärre får jag göra det idag istället!

I vilketfall så hade jag en toppen mysig dag igår! Mathilda kom och hämtade mig runt ett och sedan åkte vi ner till Lisa för att äta lunch, Lisa hade lagat underbart god pannbiff. Vi satt och pratade och hade det mysigt hela dagen, kramade och gosade med Mathildas vackra mage, lite senare kom också Evelina när hon slutat jobba... Vi kom iaf fram till att det troligtvis är en tjej som gömmer sig i min kära kusins mage, det är det jag sagt hela tiden, i know im right!








Jag vet att det är en tjej som gömmer sig där inne!

Tack tjejer för en underbar dag!

Idag blir en mysdag, jag och Tobias ska spela lite Wii och jag ska försöka få iordning på mina kläder (gud så jag tjötar om det!) Sedan kommer Emsan och vi ska dricka lite cider och vin! MUMMS!

Tänkte dela med mig av våran syn imorsse, kan inte fatta så mycket snö det kan komma under en natt, men jag ska inte klaga, jag ÄLSKAR det!:)


Som ni ser så fick vi skotta ut den från parkeringen. Denna bildern är tagen kl 11 på förmiddagen och vi parkerade bilen runt kl 1.30 inatt! 

Hoppas alla har en bra Lördag!

Kommentarer
Evelina skriver:

ja tänk va mysigt om hon får en liten tjej, fast lika bra om det blir en lite pojke också ju!

va jätte mysigt att träffa lisa och mathilda och självklart lille gun!:) pusspuss


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2010-02-20, 16:11:20
Amanda skriver:

ÅH JAG HADE OCKSÅ VELAT VARA MED!!! :(

Ser ut som ni hade det skitmysigt!


Skrivet: 2010-02-20, 16:42:49
Linn skriver:

Det är snökaos i hela Sverige. Sjukt! Men som sagt mysigt! Men tänk bara när allt smälter bort och vi måste vada i vatten ändra fram till sommaren. Inte så mysigt längre...


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2010-02-20, 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: