Im so sorry....

Har inte skrivit på länge... har som sagt inte haft något internet och det har varit full rulle! Har en sak att berätta för er läsare som kankse kommer komma som en chock...

Imorgon kväll går mitt plan tillbaka mot Sverige igen och där med är min tid här slut, men jag lovar er att äventyren är det inte slut på, så jag hoppas ni stannar kvar och fortsätter att följa mig!:D

Många har nog frågan; Varför? och här har ni svaret.

Det finns många anledningar till att jag väljer att åka hem och avsluta mitt år, här har ni några:
  1. Jag känner mig klar
  2. Mycket som händer hemma just nu och personer jag vill finnas där för.
  3. Min situation här är långt ifrån den bästa.
  4. Det är dags att göra något nytt
  5. Nya äventyr väntar.
Jag är inte ett dugg ledsen över mitt beslut, jag känner mig nöjd över beslutet vilket är riktigt skönt! Jag är stolt över mig själv och jag har hunnit med så otroligt mycket! jag säger bara Woow, vilket äventyr och så mycket jag lärt mig!

Nu väntas nästa äventyr!



Kommentarer
Jenny Nord skriver:

Välkommen hem får man väl säga... Har varit mycket roligt att följa ditt aupair äventyr, och jag måste erkänna att jag varit lite avis emellanåt.... Hade jag inte haft Havannah och varit gift med Christoffer hade jag säkert åkt igen....

MVH Jenny


Skrivet: 2010-02-14, 09:51:29
malin skriver:

får man fråga om det inte gick så bra med familjen? :O


Blogg: http://wakoo.blogg.se/
Skrivet: 2010-02-14, 20:11:38
farmor skriver:

kommer att sakna din blogg.Vi får väl ringa istället

Välkommen hem Kramar


Skrivet: 2010-02-15, 13:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: