Grammys!

Som folk säkert redan vet så var det Grammisgalan i Söndags och jag och några andra aupairer hade den brillianta ideen att åka och kolla när kändisarna entrar röda mattan, men icke då! När vi kom dit så var det avspärrat på milsvägar så det kunde man ju glömma. Eftersom att vi var bort mot 15st Aupairer så funderade vi starkt på att bara springa in alla på en gång och se hur långt vi kom men den ideen la vi ner efter ett tag, vi hade säkerligen inte lyckats speciellt bra!

Men efter att alla kändisar gått klart så blev det folktomt rätt fort och vi började prata med en trevlig tjej som arbetade med att plocka ner allt igen, hon var så snäll att hon tog min kamera och tog lite kort på hur det såg ut så det är vad jag tänker bjuda er på. Alltid något tänkte vi och började sedan traska mot bussen, en promenad på ca 20min. På vägen passerade jag och Mashi Hilton hotell och av någon anledning kollade jag in medans jag passerade, inne stod de 3st paparazzi fotografer och började vinka in mig och Mashi men vi fortsatte bara att gå och vi hann inte långt innan de kom springande efter oss och frågade om de kunde få ta kort på oss och de frågade också  om vi var sugna på att hänga med på efterfest hos pdiddy efter det att grammisgalan var slut, vi båda bara skrattade och frågade om de inte hade ett bättre skämt att dra... Eftersom vi absolut inte kunde tro honom tog han fram sin kamera och visade oss bilder då de var med diverse kändisar på rödmattan. snacka galet, vi pratade en stund till och vi följde med dom upp till deras hotellrum på Hilton där de bjöd på drinkar, jag drack dock inte eftersom att jag körde bil tidigt på morgonen dagen efter, sedan var det dags för oss att åka hem och byta om för efterfesten och de skulle hämta upp oss på ett ställe nära där megan bor, vi skulle köra efter dom i våran bil eftersom att vi alla skulle jobba dagen efter, tyvärr slutade det inte med att vi gick på efterfesten med alla kändisar eftersom att dom åkte dit efter kl ett på natten och vi alla började jobba kl 6 på morgonen. Tråkigt men det är ju faktiskt inte alla som ens fått inbjudan så det var riktigt kul!:)

Här kommer lite bilder från den kända mattan!:)
















En hel parkering full med limos!


På tal om något helt annat, blev idag väldigt glatt överasskad när det ringde på min amerikanska telefon, kände inte igen numret så svarade som jag brukar "hi, this is Hanna" och personen i andra ändan börjar prata Svenska, knasigt men kul, det visade sig vara en vän till Farmor och Farfar som vist befann sig här, så kul... blev glatt överasskad!

Nu ska jag sova, dags att gå upp om 6 timmar! 

Godnatt LA, Godmorgon Sverige!


Kommentarer
Linn skriver:

Åh, jag vill också! Haha, det här är sånt du kan skryta om för dina barnbarn när du blir gammal om att du NÄSTAN träffade pdiddy ;)


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2010-02-03, 10:34:12
Linda skriver:

Känner mig gammal och försoffad - vem i tusan är pdiddy??? kram


Skrivet: 2010-02-03, 10:49:32
Mathilda skriver:

Okej antingen snackar du rejält med dynga (vilket jag hoppas) annars är du ta mig fan dummare än någon annan jag känner och jag är i så fall sååååå arg på dig! Du hade chansen att parta med världsstjärnor, ta en massa privata bilder och sälja Dyyyyrt men du väljer att stanna hemma för att du skulle JOBBA! GAH, idiot. jag hade ju behövt dom pengarna förstår du väl ;)


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2010-02-05, 18:33:42
Evelina skriver:

nu va det längesen vi pratade:( need to talk to you! idag va jag uppe i er lägenhet och gav kajsa mat..kändes konstigt när du inte va där, men snart så:) wihoooooo! pusselipuss


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2010-02-06, 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: