För det var bara min kick off!

Efter att ha kommit hem efter ett helt fantastiskt halvår Los Angeles går tankarna för fulla muggar vart nästa resa ska gå? Jag har så himla många ställen som jag vill se och upptäcka. Carlifornien är jag klar med för ett tag, även om det är ett helt underbart ställe!

Det som jag skulle vilja göra är:

- Safari i Afrika
- Resa runt i Australien
- Roadtrip i Europa

De är min topp tre... Men först ska jag jobba och njuta lite av Sverige. Åker ju trotts allt till London i slutet på April och då ska jag och Sandra shoppa loss!:) 

Efter att ha varit Au Pair så har många möjligheter öppnat sig då jag med all säkerhet kommer att åka och hälsa på Megan och Cassie i Australien, förhoppningsvis nästa Januari, där kommer ju också gratis boende vilket gör allt mycket billigare.

Jag väntar också ihärdigt på att mina vänner från världen över ska komma och hälsa på mig:) vet att Cassie kommer till hösten och Sandy kommer med största trolighet i September! Så kul vi ska ha... Sedan ska jag åka och hälsa på Mashi också.... det finns så mycket och mitt liv är just nu Underbart!:)

Kommentarer
Irmelish skriver:

Bra planer! Av LA, Afrika, Australia og roadtrip i Europa er two down, two to go for min del. :)


Blogg: http://irmelish.tk
Skrivet: 2010-02-22, 05:07:38
megan skriver:

ME TOO! :)

i'll join you in all 3 places...



especially aus!



i miss you alot.

and hanging out and our chats!



skype soon babe?

hope all is fabulous!



love you always.

xxx


Skrivet: 2010-02-22, 09:39:43
Smsa Låna skriver:

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)


Blogg: http://smsalåna.nu
Skrivet: 2011-07-20, 07:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: