Det fick jag äta upp!

Det där jag pratade om igår, om att jag inte kände av tidskillnaden, vi stryker det va? låtsas som att jag aldrig pratade om det?

Om sanningen ska fram så vaknade jag kl 6imorsse, super pigg. Att grannen hade på TVn på extremt hög volym så jag kunde höra vartenda ord gjorde det inte lättare att somna om heller.

Efter ett tag somnade jag om och vaknade inte innan tobias åkte till jobbet kl 12, somnade sedan om igen, vaknade när Evelina ringde och somnade sedan om igen, vaknade när Farmor ringde och somnade sedan om igen och vaknade inte igen förrän nu 16,30... kunde utan problem somnat om igen men tvingade mig själv upp ur sängen.

Har konstaterat att jag måste köpa en ny byrå eller liknande, får inte plats med allt i garderoben...

ska lägga upp bilder här på mitt kaos när jag hittat sladden till datorn.

Mmm, snööö och mys.... jag mår TOPPEN!:)

Kommentarer
Evelina skriver:

haha jaa det fick du allt äta upp rejällt:) hihi! du trodde nog allt att du skulle bli den första att inte känna av tidskillnaden:)


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2010-02-17, 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: