Back in Sweden!

Så nu sitter jag här i min lägenhet igen, känns faktiskt riktigt bra, men lite konstigt... har nog inte riktigt förstått att jag är hemma än. Åh så skönt att sova i min egen säng, med mitt underbara täcke, gud så jag saknat det!:)

Flygresan hem gick riktigt bra sov nästan hela vägen så tiden gick fort!

Än känner jag inte av tidskillnaden iaf, känns som jag är helt på Svensk tid men ska väl inte säga för mycket, kommer säkert att känna mig som en klubbad säl imorgon när jag vaknar bara för det!

Har städat sedan jag vaknade imorsse, och är inte klar än... Snart kommer Emsan hit och sedan även Mathilda, gud så jag saknat er!:) På Torsdag och Fredag får jag även träffa Lisa, Linda och Evelina!:)

Har inte öppnat mina resväskor än, har räknat ut att jag måste rensa på mina gamla kläder innan det blir dags för det, har nämligen ingen plats i  garderoben... ooops!

Har redan fått arbetstider, gud så skönt! 
Så har ni jobb till mig så säg till!!

Tillbaka till städning/uppacking!
Hello lovely Sweden!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: