Nu är vi framme!

Äntligen är vi framme efter vad som känns som en evighet i bussen, klockan är mitt i natten och vi är super trötta men glada. Morgondagen kommer att bestå av mycket turistande då vi tänkt att ta en turistbuss och åka omkring och se Big Ben, Hyde Park, London Eye, Buckingham Palace osv... Jag kan redan säga att jag älskar London och det känns lite som att vara i serien "Hem till gården".

Hotellet är mer än fint, det är helt fantastiskt, jag sov en natt på Hilton hotell i Beverly Hills när jag bodde i Los Angeles och vad jag kan säga just nu så slår detta hotellet det med hästlängder, jag kan bara inte förstå att vi fick det så billigt:) Nu är vi trötta och vi är väldigt förväntansfulla inför imorgon.  Lovar en uppdatering imorgon igen och då med bilder!

Dom har lovat 20 grader imorgon, vi hoppas det stämmer! 

Godnatt!

Kommentarer
Mathilda skriver:

hoppas ni har det bra


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2010-04-23, 11:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: