Se vart kvällen bär....

Nu har jag precis kollat klart på andra avsnittet på den nya säsongen av One tree hill, älskar verkligen den serien! Kan inte bärga mig till nästa avsnitt på måndag:)

Just nu ser jag fram emot helgen. På Lördag kommer Krut hit och hon har bjudit in mig att bo på Hiltons med henne, gratis!:) tänk vilka fina vänner man har! På Söndag ska vi till Six Flags och ha roligt, ska bli så kul att träffa min krut igen, det var längesedan nu!

Jag har fortfarande inte bestämt mig över hur jag ska göra ikväll, funderar på att åka till Megan ikväll igen och vara i hennes Spa, det är verkligen hur avkopplande och skönt som hellst, men jag är trött och just nu fruktansvärt less på trafiken här i LA, det står verkligen helt still och det känns som man inte kommer någonstans... så får fundera lite till, hon slutar inte förrän halv nio och klockan är bara sju... men det är klart, det är frestande att koppla av på spaat och snacka lite skit och avsluta kvällen ute i varsin brassestol med en varm oboy i handen:)

Igår när jag var påväg till Megan så stod jag i ett av alla miljoner rödljus och väntade på att få åka och kollade på bilarna som till vänster om mig åkte i motsatt riktning, även de stod stilla. Bilen som var precis bredvid mig i den filen tog plötsligt upp en rosa skyllt format som ett hjärta med texten "your'e cute" i rutan och vevade ner fönstret och frågade om han kunde få ringa mig.... kalla mig elak men det enda jag kunde göra var att gapskratta och tänka "något sånthär skulle aldrig hända hemma i Sverige" och samtidigt tänka, "vem har en sån skyllt i bilen?"... Ja LA är verkligen en stad där allt kan hända...

Ställde mig även på vågen på Megans spa igår, första gången jag fått chansen att väga mig sedan jag kom hit, och jag hade kännt att jag gått ner i vikt så det va jag förberedd på, men tappade andan när jag såg resultatet... Jag har gått ner 8 KG sen jag kom hit?? hur är det möjligt? jag hade tänkt kanske 3kg på sin höjd...



Såhär har mina kvällar sett ut denna veckan!:)


Jag ser inte så glad ut på bilden, men jag är super nöjd!:)


Jag ser att jag har otroligt många besökare varje dag på min blogg, WIHOOO!! det tycker jag är super kul, är dock lite besviken för det är inte många som lämnar komentarer!  Skärpning! så för att göra det lite lättare för alla så ska jag lite snabbt förklara hur det går till!

Såhär gör du:

  1. Under mitt inlägg finns det en liten rubrik "Skriv en kommentar", klicka på den.
  2. Fyll i Namn (kan vara kul att veta vem som komenterar), email om du vill och även en bloggadress om du har det. Alla fällt är inte nödvändiga att fylla i och om du fyller i email adressen så är det bara jag som kan se den.
  3. När du fyllt i de fälten så är det dags att skriva själva komentaren och den är valfri men jag ser gärna att det är något snällt och jag svarar också gärna på frågor!
  4. När denna lilla ansträngingen är gjord är det bara att klicka på den lilla rutan "skicka kommentar" och vipps så har du skickat iväg en kommentar, svårare än så är det inte... Skönt att livet kan vara lätt ibland;)
Så får se om ni har förstått nu, sätt igång och kommentera!:)

Och Emma, min kära lillasyster... självklart ser jag fram emot att du kommer också jag räknade in dig när jag skrev mamma och pappa sist!  Hoppas du har det bra, vi får prata på skype snart... Lycka till med körkortet till moppen!:)

Kommentarer
Linn skriver:

Ska bli bättre på att lämna kommentarer, Hanna! :) Men oj, vad mycket du gått ner i vikt! Måste ha ändrat dina vanor en del förstår jag. Hoppas allt är bra. Puss


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2009-09-25, 12:30:36
Farmor skriver:

Tack vare dig har jag börjat använda datorn. Nu har badbryggan tagits in men jag tänker fortsätta bada ett tag till. Hoppas att det blir bra i nästa familj.KRAM från farfar och mej.


Skrivet: 2009-09-25, 15:26:36
Emma skriver:

äntligen kommer du ihåg mig ;) ikväll ska vi gå på "flickan som lekte med elden" sen blir det pizza. :D kram :*


Skrivet: 2009-09-25, 16:30:57
Anna Wimnell skriver:

Hanna, jag önskar dej verkligen all lycka med din nya familj och du ska veta att det är riktigt kul att läsa din blogg, Kanske för att jag själv jobbat som au.pair där du är, man känner igen sig i dej, s.a.s.Kram och ha det bra!!!!


Blogg: http://honeycrunchy.blogg.se/
Skrivet: 2009-09-26, 12:43:48
Evelina skriver:

ha jätte kul nu i helgen!:)



fick precis reda på att jag är ledig fredag, lördag och söndag nästa helg, wihooo:) en hel helg! Iain ska iväg med jobbet under veckan så jobbar mer då!


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2009-09-26, 18:56:28
evelina (emsans syster) skriver:

ååå det såg skönt ut..


Blogg: http://evelinajlindqvist.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-04, 10:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: