Idag...

Saknar jag....
  • min kära Emsan hemma i Sverige väldigt mycket!
  • Jag saknar även hösten (tro det eller ej), saknar att krypa upp under en varm filt i soffan med en bra film!

Längtar jag efter...
  • Att få klippa mig i veckan
  • TRÄFFA KRUT PÅ LÖRDAG/SÖNDAG
  • Att få komma till min nya familj och börja om på ny kula...
  • Planera in att hoppa falskärm
  • Åka till Evelina i San Fransisco
  • Åka till Frida i San Diego
  • Att Linda och Malin kommer över Halloween
  • Att mina föräldrar + Pojkvän ska komma och hälsa på!
Önskar jag lycka till till...
  • Sara och hoppas att hon får en ny bra familj här i Los Angeles, vill att du ska stanna kvar här!
  • Emsan, att du får ett jobb snart så att du kan komma hit och hälsa på så jag kan ge dig en kram!
Tackar jag...
  • Alla som skriver gulliga komentarer (det är så himla kul att läsa och det gör lätt en grå dag lättare!)
Önskar jag trevlig resa till...
  • Mathilda och Jerker, hoppas ni har en super resa... ni är värda den! (ser fram emot bilder!)
  • Linda Gustafsson, hoppas ni får en toppen resa!

Kommentarer
Sandra skriver:

Jag är så avundsjuk på dig som ska hoppa fallskärm :D


Blogg: http://sandraaandersson.blogg.se/
Skrivet: 2009-09-23, 19:29:21
Sandra skriver:

Sv: Har tyvärr inte hittat en familj än så vet inte vart jag ska bo eller när jag åker, ingen av mina matchningar har varit på västkusten heller så ser inte så lovande ut att jag kommer dit :P Du får leta leta leta eller övertala någon som vill hoppa med dig ;)


Blogg: http://sandraaandersson.blogg.se/
Skrivet: 2009-09-23, 20:49:26
frida kjerrulf skriver:

Gun, du behöver inte leta längre, krut hänger med dig och hoppar fallskärm med dig!


Blogg: http://kjerrulf.blogg.se/
Skrivet: 2009-09-23, 23:51:55
Evelina skriver:

efter några drinkar så kanske gunhild också vågar! haha vore så jäkla häftigt! hoppas dom kan ta kort i så fall..


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2009-09-24, 04:44:49
Anonym skriver:


Skrivet: 2009-09-25, 13:02:48
Annica o Urban skriver:

Hej Hanna!



Det är jätte roligt att följa din blogg o du skriver jättebra.Du behöver inte längta hem till hösten för här är det mulet o 16 grader idag.

Hoppas du kommer att trivas bra i din nya familj!


Skrivet: 2009-09-25, 13:15:08
Emsan skriver:

Hej min sötnöt! nu vill jag KOMMA till dig... för jag saknar dig! Känns jobbigt att inte ha dig i närheten! puss från en ensam emsan!


Skrivet: 2009-10-02, 10:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: