Även denna dagen är över...

Tiden går så fort så man hinner nästan inte med... denna veckan har jag bara sett fram emot att Evelina ska komma på fredag och tänka sig nu är det bara en dag kvar att arbeta!:) Jag längtar så jag spricker, det ska bli så kul och vi ska hitta på så mycket saker!:)

Hade tänkt lägga ut bilder från Chesecake Factory och även bilder från Venice beach och Sana Monica men mitt internet verkar inte vilja det då det hänger sig när jag försökt. Hoppas det går bättre imorgon!

Nu ikväll har jag pratat med Sandy, en kompis från Au Pair skolan över Skype, det var trevligt... vi blev bra kompisar där så jag ska försöka åka och hälsa på henne någon gång, hon bor i SF, men först kommer det nog bli en tripp till Evelina...



Här är jag och en nyvaken C idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: