Spikat och Klart!

Idag har de varit en riktigt bra dag, allt har kännts super och jag är på toppen humör! Jag tror faktiskt att jag kommer till att tycka om min nya värdfamilj riktigt mycket! Jag har en känsla av att jag kommer få ut precis det ja vill med denna familjen.

Nu är alla planer spikade förutom fallskärmshoppet, hoppas någon kan göra det med mig. Fick helgerna jag ville ledigt, min värdmamma är verkligen snäll hon sa bara " ja självklart, du ska passa på att göra sånt när du är här och medans du fortfarande är ung, är du flexibel med mig är jag flexibel med dig"... det passar mig riktigt bra!

Idag såg jag Victoria Beckham... hon såg precis ut som i tidningarna, lika snoffsig och uppklädd, tror ja kommer se henne endel framöver då hennes barn går på samma skola som mina, woow hur cooolt är inte det? haha.. ja blev helt chockad när min värdmamma berättade det idag, pheobie i Friends hennes barn går också på den skolan:)

Imorgon blir det hejdå för Sara, jag vill inte!!

Nu ska jag sova!  Ha det bra allihop, jag har en känsla att jag kommer sova som en prinsessa inatt!=)

Godnatt USA/ Godmorgon Sverige!

Kommentarer
mathilda skriver:

Glöm inte paparazzikameran nästa gång du lämnar av ynglen i skolan ;) det är en order.

Sedan får du också ta och ändra min blogg på din sida för nu har jag en ny, så glöm ej länka till den nya istället.

Saknar dig.



http://frilander.blogg.se


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-08, 10:08:05
Victoria skriver:

Vad coolt att dom går i samma skola! Vad kul att du trivs bra i din nya familj! :)


Blogg: http://victoriaohlson.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-08, 10:10:40
syster skriver:

jag kan hoppa fallskärm med dig :)


Skrivet: 2009-10-08, 15:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: