Snart helg!:)

Ja, snart är det helg! har haft en jätte bra dag idag... körde barnen till skolan, hämtade upp min minsta från skolan och har vart med min äldsta på tennis lektion, på kvällen tog min värdmamma med mig till yoghurtland.. Det skulle hon INTE gjort, jag kommer bli beroende av det stället, det var så himla gott:) Efter det åkte jag till megan och mashi för att umgås, kom hem precis nu kl är halv ett och jag ska upp imorgon bitti, måste även dusha innan jag börjar! Jag VET att jag kommer få en tuff morgon eftersom att jag har svårt att ta mig upp ur sängen på morgonen!

Imorgon ska jag förhoppningsvis gå på bio med Sabina, en svensk au pair i mitt område och hennes kompis, ska senare följa med dom på någon fest så det ska bli roligt, hoppas bara att jag slutar innan 7 så att jag kan följa med på det, hade vart kul att träffa någon svensk au pair. På lördag jobbar jag på förmiddagen, ska också ha mitt två veckors möte med min LCC då. På eftermiddagen ska jag kankse möta upp med en annan svensk au pair, Therese och vi ska nog kika runt och shoppa lite:) På kvällen blir det utgång på DV8 med Megan, Mashi och Alex och hans 8 kompisar från SF som är här och hälsar på i helgen, det kan nog bli kul... Får nog ta det lugnt för på Söndag blir det road trip till Palm Springs:) Med andra ord, en fullspäckad helg med mycket nya ansikten, ser fram emot det! 

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, annars är risken stor att jag försover mig imorgon och det vill vi INTE!

Saknar er alla där hemma!

Tack alla söta som ger mig så fina kommentarer, blir super glad när ni skriver!:) Ni gör min dag här i staterna lättare!

Kommentarer
farmor skriver:

idag kl 9.00 började det snöa här.Å va skönt du har det.Inga bekymmer med nabbdäck.Skönt att du har det bra nu.Kramar från oss.






Skrivet: 2009-10-16, 11:28:23
Emsan skriver:

Hej min favorit!

Vill bara säga att jag saknar dig, tänker på dig och vill så gärna åka till dig och ge dig en kram!


Skrivet: 2009-10-16, 11:53:57
Mathilda skriver:

BÅDE OCH FÖR TUSAN!


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-16, 16:16:19
mathilda skriver:

btw : det ligger ta mig fan SNÖ på marken !!!!! gah


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-16, 16:16:52
lina skriver:

Hej!! Jag tänkte på en sak, hur är det att vara au pair till 3 barn???? Hade du nu i efterhand valt en familj med 2 stycken?


Skrivet: 2009-10-16, 17:12:13
Katarina skriver:

Hej, gud vad roligt du verkar ha det. Mycket spännande att läsa!

Hur länge har du tänkt att stanna?

Kramar:)


Blogg: http://katarinakrigare.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-16, 19:38:45
Martina skriver:

Hej! En liten fråga: Hur lång tid tar hela proccesen från att man anmäler sig tills att man åker? Jag vill gärna åka som au pair i sommar, när borde jag anmäla mig då? Tack på förhand :)


Skrivet: 2009-10-17, 11:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: