Regn för första gången på länge!

Idag regnar det, kan ni fatta? Kommer inte ihåg när jag såg regn sist? så idag klädde vi på barnen stövlar och regnjacka innan vi körde dom till skolan... ja det känns att det börjar bli höst!

Idag var det riktigt jobbigt att gå upp, sover riktigt bra i min säng här, snoozade i över en timma innan jag var tvungen att tvinga mig själv att gå upp. Igår började jag inte jobba innan klockan var halv 4 så jag sov ända till 11 vilket inte heller är riktigt likt mig.

Helgen har vart riktigt bra, i lördags var jag ledig på dagen så jag och mashi åkte ner till Downtown LA, hade faktiskt inte varit där innan men det var riktigt kul och framförallt BILLIGT! Jag fick med mig 4par skor och en mysdress hem, det ni! Hittade ett ställe där dom sålde converse skor, åkta! fick två par för 62dollar vilket är ca 420 svenska kronor... ja, jag är nöjd! 


japp, vi tog bussen!








Dessa skor följde mer än gärna med mig hem!:)

På kvällen var det meningen att jag skulle jobba, min familj hade BBQ här... Min värdmamma frågade om mashi ville komma också vilket hon ville så hon var med mig här hela kvällen, super mysigt! När vi ätit och jag gått och lagt barnen kom Megan förbi och vi var uppe på mitt rum och tjöta och hade trevligt!


Såhär kan det gå när mashi försöker sno en kram! haha...

På söndagen jobbade jag igen, barnens skola hade en Fair där dom samlade in penga till skolan. De sålde kakor, hade åkattraktioner och massa annat kul för barnen, mina värdföräldrar hjälpte till vid attraktionerna och annat och jag sprang runt och lekte med barnen, vi hade riktigt roligt faktiskt... Såg Victoria Beckham igen, denna gången gick hon emot mig och jag tänkte att jag bannimej skulle gå såpass nära så jag nuddade henne, vilket jag gjorde...så typiskt mig! haha...

Nu har jag frågat min värdmamma om jag får lägga ut bilder på barnen och hon skulle bara höra min min värdpappa så förhoppningsvis så kommer det upp lite bilder här ikvälll!

Kommentarer
Tobias skriver:

Jag pratade med IDOL KOCKEN FRÅN BORÅS i helgen!!!!!

Slå de om du kan!! :)


Skrivet: 2009-10-14, 15:25:18
Isabell holmström skriver:

hej jag fundera på att åka som aupair till hösten och nu undrar jag

- vad fick dig att åka med culture care ?

- ångrar du den organisati0n du åkte med och har de varit hjälpsamma?

hoppas du har de bra.

/Isabelle


Blogg: http://ismets.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-14, 17:04:12
Sandra widar skriver:

haha tycker nog Tobias kändis trätt är liiiiite coolare än Victoria Beckham! ;) haha.. Åh. vad häftigt! nästa gång måste du ju be om autograf och ta en bild! Hoppas allt är bra! puss o kram


Skrivet: 2009-10-14, 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: