Planering!

Ja idag är det en riktig planerar dag, jag har kommit fram till att tiden går här nere och jag vill få ut det mesta av min tid här så jag har köpt mig en almenacka och börjat kolla igenom vad jag vill göra och börjat boka upp helger. (hoppas ja kan vara ledig) Tänkte prata med mina värdföräldrar när jag gjort upp planen ordentligt och se om de funkar för dom också:) 

Såhär ser det ut preliminärt just nu!

16-18 Okt - San Diego, klättra i berg, krypa i grottor och sova under bar himmel.
30Okt-1 Nov - Halloween, Malin och Linda kommer hit. Halloween party!
13-15 - Nov - Las Vegas!
27-29 Nov - Hoppa Fallskärm i Santa Barbara

Sedan måste jag planera in när jag ska åka till San Fransisco och när mamma, pappa och tobias kommer hit vilket antagligen blir December/Januari....

Är lite irriterad på min kära vän KRUT just nu som skulle svara i telefon kl halv 12 men icke då! Är inte ens säker på att ja har rätt nummer! grr...

I helgen hoppas jag på att de blir down town LA, har faktiskt inte varit där än så jag hoppas ja är ledig och kan åka med på det, sedan är det bara en vecka tills ja åker till San Diego!:) ska bli sååå kul!

här kommer en bild från i fredags när jag, sara och Mashi var på Madame Tussauds


Ja titta vem jag och Sara träffa!!

På fredag flyttar Sara ifrån oss, jätte tråkigt faktiskt. Men jag hoppas vi kommer att ses ändå ibland. och jag önskar dig lycka till i din nya familj och att du får ett super år!:) Jag kommer sakna dig!

Kommentarer
Sandra skriver:

Åååh, så nu har du bestämt när du ska hoppa :)


Blogg: http://sandraaandersson.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-07, 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: