Paket från Sverige!:)

Idag vid lunch när Coco lärde mig laga en mexikansk maträtt kom posten med goda nyheter till mig, jag hade fått ett paket!! Min värdmamma ropade på mig och berättade och jag sprang ut och hjälpte till att ta emot det!  Det var verkligen en låda med lite smått och gott med allt jag saknade från hemma, var roligt med ett litet handskrivet brev i också:) kändes precis som hemma! Jag fick en stor påse lösgodis, ett usb minne, 2 filmer,Sju sorters kakor, marabou choklad och Ahlgrens bilar! snacka om att jag har en riktigt härlig myskväll att se fram emot snart?

Paketet gjorde verkligen min dag, jag har världens bästa familj!
Min värdmamma tyckte det var så himla sött gjort och hon blev nästan lika exalterad som mig, så nu har hon tvingat mig att baka någon dag framöver! får se vad för gott det blir!

Idag jobbade jag bara mellan 17.30 - 20.30 sedan gick jag och min värdmamma på en liten promenad med hunden, min värdmamma är verkigen jätte söt, hon känns precis som en kompis och hon vill hela tiden mitt bästa...  Ja, det har faktiskt varit en super bra dag!

Nu ska jag njuta av lite svenskt godis och One tree hill!

Tack Mamma, Pappa och Emma för ett perfekt paket, Precis vad jag behövde!  Jag är så glad att jag svävar omkring på små moln när uppe på mitt rum.. lalalalalal.... Godnatt/godmorgon allihop!


Kommentarer
sofie skriver:

Åh jag avundas paketet och jag vill ha din värdmamma och din familj! ;)

Kram


Blogg: http://gottfridsson.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-20, 18:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: