Packat och klart...

Ja nu är allt så gott som packat och klart, lite små saker kvar... om 5h kommer min nya värdfamilj och hämtar mig, lite nervös måste jag faktiskt säga att jag är, men det ska nog gå bra. Har varit här snart 2 månader och har redan shoppat en resväska med bara kläder, vart ska detta sluta? måste nog försöka skärpa mig vad gäller det...

Igår när jag slutat åkte jag och hämtade upp sara och vi åkte till KFC och åt, det var faktiskt super gott. Sedan mötte vi upp Mashi på Hollywood Blvd och gick på Madame Tussauds, det var riktigt roligt!:) (bilder kommer senare, allt är nerpackat). Senare åkte vi till Megan och satt och tjötade och åt lite godis... Mashi, Megan och Sara drack vin men jag var ju tvungen att köra så jag drack Fresh Lemonade, min favorit här, nästan bättre än cola!

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, är för nervös idag känner jag! önska mig lycka till!!!

Ha det bra alla där hemma! saknar er faktiskt riktigt mycket!

Kommentarer
Lisa Olausson skriver:

Det kommer gå kanonbra, det vet du!! :) kram!


Blogg: http://olausdottir.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-03, 20:19:33
Denice skriver:

hoppas du kommer trivas bra i din nya familj och kommer in i familjen snabbt :)


Blogg: http://dsdream.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-04, 01:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: