Min vardag...


Här är den enda bilden jag lyckats få på mina värdbarn ihop... men här har ni dom utanför vårat hus iaf:)
Är dom inte för söta?

Som ni förstår så har jag nu fått tillåtelse att lägga ut bilder på barnen, kommer tyvärr inte att skriva ut barnens hela namn eftersom att mina värdföräldrar inte ville det. Så nu kommer min minsta som är 3år (till vänster på bilden) att heta E och min äldsta som är 8år (i mitten) att heta J och min mellersta som strax fyller 6år (till höger) att heta G!

Här kommer lite bilder från i Söndags då vi var på barnens skola då de hade en Fair för att samla in pengar till skolan...


E & G när vi precis kom dit, förväntansfulla och glada:)


J passar på att försöka lära sig surfa:)


J, nervös för första karusellen, tvingade med mig och motvilligt följde jag med upp på den väldigt snurriga attraktionen, men roligthade vi!:) (här ber han mig att sluta ta kort hela tiden..gillar inte att vara med på bild)


G, inte lika nervös för detta... inte heller speciellt svår att ta kort på... hon är mer än gärna med på bild!


J gör sig redo för "jumper"


G, är riktigt akrobatisk:)


Detta åt jag medan barnen åkte attraktioner, äpple med kolasås, inte speciellt nyttigt säkerligen men attans så gott:)


G är som sagt väldigt duktig på gymnastik.


Dessa bilderna var från i söndags, här kommer lite blandade bilder...


E och ja gungar:)


En eftermiddag efter att barnen hade haft lunch med mamma och pappa och fått ansiktsmålning åkte jag och G på en cykeltur till starbucks för lite vam choklad i kylan... Såhär regnigt har vi haft det denna veckan,men blötare blev de dagen efter...






tillslut kom vi fram:)

Detta var en liten sammanfattning av min vecka hittills:)

Nu ska jag lägga mig, tidigt idag... woow! ska upp tidigt imorgon och jag är faktiskt trött!

Vad händer där hemma i Sverige? uppdattera mig! vill veta!!

Godmorgon Sverige/ Godnatt USA!


Kommentarer
malin skriver:

det har snöat mest över hela sverige idag, är kallt som fan ... INTE KUL här helt enkelt :P


Blogg: http://wakoo.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-15, 11:36:06
Lina (läsare) skriver:

ingen snö i gbg, m en kallt :) Kanon blogg btw! Jag följer den verkligen. Jag har planer att åka till sommaren, så det är skönt att läsa lite innan och få lite kött på benen!


Skrivet: 2009-10-15, 18:24:37
Mathilda skriver:

Visa bilder på huset :D


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-16, 02:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: