Liten promenad!

Idag har jag jobbat lite på morgonen, lämnade min minsta på förskolan och sedan lämnade min värdmamma av mig på en liten shoppinggata inte långt härifrån, jag gick runt och kikade lite och sedan gick jag hem igen... tog en liten omväg med flit bara för att kolla på alla fina husen. (Något man får lära sig här är att vara själv och ta tag i och göra saker på egen hand), det är inte alltid som kompisarna är lediga samma tider som du... Nu är jag ledig resten av dagen ända tills imorgon...

Idag är det lite kyligare ute, det märks att det börjar bli höst, så idag har jag jeans och kofta... Måste handla mer varma kläder, har nästan inga alls.

Här kommer lite bilder från min promenad hem idag...








Min gata...


Här har vi min frukost jag gjorde iordning efter promenaden... (pannkakan är inte bränd, ser bara ut så!)


Nu ska jag fixa iordning mig och se vad jag ska hitta på idag, ikväll ska jag nog träffa Mashi och Megan, se om de vill komma hit, annars får vi se vad som händer under dagen! Inga direkta planer, ingen bil idag och alla jobbar men jag kommer nog på något!:)

ÅÅh, jag blir så arg varje gång som jag ska lägga in bilder på datorn, varför? jo för jag ser min nya kamera och jag gillar den INTE, blev av med min kamera för några veckor sedan, ÄLSKADE verkligen den kameran så jag gick och köpte en ny här nere av samma märke min inte exakt samma modell, den såg bra ut och hade hyfsat många pixlar, det är typ det enda jag vet man ska kolla på... Men den är SEG, suddig display och gör INGA bra bilder, självklart har jag inte kvar kvittot till kameran men funderar starkt på att köpa en ny, jag vill ha en sån jag hade innan men har inte sett den någonstans här än:( men hittar ja den så ska jag bannimej köpa den, mycket roligare att ta kort när man har en bra kamera! Den jag har nu är bara ett problem känns det som...  GRR på den som tog min kamera säger jag bara!


Ha det så bra allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: