Hektisk dag!

Dagen började med att jag gick upp tidigt, hjälpte barnen att göra sig iordning för skolan och fixade frukost, sedan åkte vi iväg och lämnade alla barnen på deras skolor. Efter det åkte jag och min värdmamma och tog en varm choklad, kaffe för hennes del och satt och pratade lite på ett mysigt cafe... Efter det åkte vi vidare för att handla mat, sedan hem för att lämna av maten och sedan vidare igen för att hämta min minsta på skolan, när vi kom hem fixade jag lite snabb lunch och sedan åkte vi vidare för att hämta de äldsta barnen... När vi hämtat dom åkte vi för att fixa en ny telefon till mig och sedan vidare på andra små ärenden...väl hemma från det såg vi att dom höll på att spela in en film på våran gata, Private Practice... det kom jag fram till efter att jag frågat min värdmamma om jag kunde ta med hunden ut på en promenad (för att ha en ursäkt att gå förbi och se om jag kunde få reda på vad dom filmade)...

Imorgon ska jag köra barnen till skolan och sedan ska jag se om jag kan hitta en present till G eftersom att hon fyller 6år imorgon! När vi hämtat dom på skolan ska vi åka och leta ut pumpor på en pumpkin patch och sedan ska vi ut och äta middag för att fira hennes födelsedag på kvällen! så det är en upptagen dag imorgon också! här händer det saker hela tiden, ingen dag är den andra lik, i like!:)

Nu ska jag sova tidigt! är sjukt trött och kan inte vänta på att faktiskt få komma i säng, jag kommer somna på två röda!

Godnatt USA/ Godmorgon Sverige!

Kommentarer
frida skriver:

tack snälla gun för den fina kommentaren:)

är väldigt, VÄLDIGT glad att du finns i mitt liv.


Blogg: http://[email protected]
Skrivet: 2009-10-21, 07:27:36
Anonym skriver:

Hej!

Hur får du kontakt med andra aupairer i området??


Skrivet: 2009-10-21, 20:17:23
Emil skriver:

hejHej.. är ganska avundsjuk på dig. Det är en av mina favorit serier!!


Skrivet: 2009-10-21, 20:26:09
farmor skriver:

Det var roligt att du testar hundtricket.Kram.


Skrivet: 2009-10-23, 08:43:32
Farmor skriver:

Det var roligt att du testade hundtricket.Kramar från oss.


Skrivet: 2009-10-23, 08:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: