Hej och hå!

Nu har jag åkt på en rejäl förkylning, inte kul kan jag lova... kan knappt andas! men det ska nog bli bra snart, dricker te och äter vitaminer så jag hoppas på att det ska göra under! Just nu sitter jag och läser körkortsteori... Teoriboken liknar mer en liten informationsfolder än en teoribok, om man jämför med sverige som har rena biblen i jämförelse! Hur som hellst, nästa vecka har jag mitt teoriprov och det ska nog förhoppningsvis gå fint!

Nu är det mindre än tre veckor kvar tills det bär av till Las Vegas! jag längtar gärnet och jag tror det kommer bli super kul, lite nervös för jag åker nämligen själv, har satt upp mig på en bussresa så känner inte direkt någon, men det ska nog bli bra, bussresan erbjuder också chansen till skydiving så funderar på om jag ska passa på att göra det där iställe för i Santa Barbara som jag tänkt? hmm...

Georgie (min mellersta, 6år) gav mig igår en rätt rolig fråga:
- Hanna, vad skulle du göra om du skulle på en dejt och när du kom ut ur duschen så upptäcker du att du fortfarande har lite shampoo kvar i håret och har inte tid att duscha ur det för då blir du sen till din dejt. Hur skulle du gjort, duschat och blivit sen till dejten eller struntat i det och kommit i tid?

haha, denna frågan kom som en blixt från klar himmel och jag undrar vartifrån hon fått det?... men sött var det ivilket fall...

Imorgon kommer Malin och Linda! ska bli super kul, jobbar till nio på kvällen men det hindrar inte mig från att åka och våldgästa dom på deras hotell:) På fredag kommer frida hit och jag dör nästan av längtan! jag kommer krama henne tills hon bönar och ber att jag ska sluta! vi ska mysa och äta på en god restaurang har jag bestämt! kommer bli en bra helg... Jihooo....

Nu är det dags att gå tillbaka till teoriboken! Duktig som jag är...


Kommentarer
Lisa Olausson skriver:

ja för faaan hanna, gör det! gör det! passa på för skjutsingen! hoppa! hoppa!


Blogg: http://olausdottir.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-27, 22:08:57
Evelina skriver:

Ja det ar val en jatte bra chans till att gora det! ah va kul:)

vill ocksa krama er, ni kommer ha super kul!

pusspuss


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-28, 05:23:01
Farmor skriver:

Du är duktig.Sätt din innre GPS på framåt.DU KLARAR ALLA.Blir det bus eller godis ?Kramar








Skrivet: 2009-10-28, 08:57:11
Magdalena skriver:

Hej Hanna!

Krya på dig . Själv är jag hemma från jobbet då jag oxå är förkyld och ont i halsen..=(

Men jag är på bättringsvägen...gottt!!!



ta hand om dig Kram


Skrivet: 2009-10-28, 11:11:19
Emsan skriver:

Åhh jag vill också kramas!Längtar efter dig massor! är lite avis på linda och malin som ska få träffa dig, jag saknar min hanna! ta hand om dig. pusskram


Skrivet: 2009-10-28, 12:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: