Framme!

Nu sitter jag på mitt nya rum, allt har gått jätte bra! Familjen är super trevlig och mitt rum är helt otroligt, kommer trivas som fisken i vattnet... känns lite konsigt just nu bara för att denna familjen är helt annorlunda mot min förra familj, här har dom planer och saker som händer hela tiden. Jag tror det är bra, roligt att det händer saker och jag tror inte jag behöver bli riktigt uttråkad här.  Kommer nog vara några veckor nu som jag måste vänja mig vid allt nytt...

Idag när familjen hämtade upp mig åkte vi till ett litet shopping område som ligger väldigt nära där jag bor, det är som en liten gata som de flesta i detta kvarteret går så de flesta känner varandra och jag fick träffa endel av familjens vänner... vi gick till starbucks och jag provade en hot chocklate, det var gott... men den hos Megan är fortfarande bäst!  Sedan åkte vi hit och de visade mig runt i huset lite, jag lekte med barnen i trädgården och vi gjorde en liten picknic... Den äldsta tjejen ville vara med när jag packade upp mina saker och hon älskade verkligen mina klänningar och frågade flera gånge när jag tänkt använda endel av dom. Medan vi höll på med det kom den lilla tjejen upp med en rosa ros till mig som hon plockat i trädgården, hon är verkligen ett litet charmtroll! 

På eftermiddagen hade den äldsta sin kusin på besök och de lekte en massa, är precis hemkommen efter att vi kört hem henne till hennes hus i Beverly hills, superfint hus, påvägen hem därifrån visade min värdmamma vart Dr Phil bodde så nu har man sett det också!:)

Imorgon ska jag följa med på ett barnkalas och vi ska gå på en marknad, det kommer bli kul! Nu ska jag ta en härlig dusch, lägga mig i min fina säng (dom har beställt en ny,större som kommer snart=)),  kolla på tv och vänta på att Mamma och Pappa ska komma in på Skype.

ska se om jag får lägga upp bilder här på bloggen imorgon så om vi har lite tur kommer det snart upp lite bilder:)

Ha en bra kväll/morgon allihop!

Kommentarer
Linn skriver:

vad härligt att allt känns bra, Hanna! det kommer säkert funka bra :) puss


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-04, 10:39:35
Caroline skriver:

Härligt att du nu kommit till en familj som värkar bättre!

Ett stort lycka till i den nya familjen!

//Caroline, Blivande au-pair


Blogg: http://carolinelagerblad.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-04, 11:06:35
Anonym skriver:

härligt! Håller tummarna :) Men jag har en fråga, på apair-"utbildningen" - vad var åldern på de deltagande? 19-20 år?

Jag är 22, och vill ju lära känna lite folk som man kan gå ut med ;P


Skrivet: 2009-10-04, 11:35:00
Sara skriver:

Vad skönt att du har kommit till en familj som känns bra! :)


Blogg: http://trenollsju.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-04, 13:57:21
+ 70 skriver:

EN annan +70 fick frågan vad gör ditt barnbarn?Svar:Hon har åkt till New jork ska arbeta som amper.Hälsningar till alla amperkompissar.


Skrivet: 2009-10-04, 14:16:20
Frida skriver:

låter som du fått det jättebra hos den nya familjen, roligt att höra :)


Blogg: http://frida7.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-04, 14:16:47
Lisa Olausson skriver:

skönt att det ordnat sig hörru! sa ju det :) kämpa på! kram


Blogg: http://olausdottir.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-04, 19:18:22
Veronica skriver:

Vad kul att du trivs i den nya familjen! De låter toppen :)Ha de bra! Kram


Blogg: http://vstridh.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-05, 14:55:44
Sandra widar skriver:

hej! vad kul att den nya familjen verkar vara bra! :) vill se en massa bilder nu! Ha det jääte bra! kramar!


Skrivet: 2009-10-05, 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: