Detta inlägget är för min Mamma och hennes arbetskamrater som jag har hört också läser min blogg:)


Denna fina etikett hittade jag igår när jag städade lite här hemma:) Lite hemmakänsla över det:)haha.. min nuvarande värdmamma använder denna sortens tråd, vist är världen bra liten ibland? haha...

Idag blir det till att börja packa ner mina saker, ska bli kul att se hur mycket min packning har växt då jag shoppar mycket mer än vad jag borde här nere, jag åker iväg med tanken att jag INTE ska köpa något men kommer likförbaskat hem med något! shoppingen är galet bra och billig här! ... dock inte lika bra för plånboken när man tänkt spara pengar.

Måste skicka en STOR kram till Mormor, Morfar & Farmor, Farfar ... hoppas ni har det bra där hemma!

OBS!
Frågestunden fortsätter en liten stund till så ni som har frågor fortsätt fråga!

Kommentarer
Malin - Hockeyfruga skriver:

haha åhfy, nä de lät ju inte så bra!

ja, fast ja sa nej till jobbet..får mer på akassan :P men har några jobb på g så ja får nog nytt snart:)


Blogg: http://mysunshinestory.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-02, 14:16:15
Mamma skriver:

det var kul att se, jag har visat det på jobbet så nu är du kändis där. :)


Skrivet: 2009-10-03, 00:17:29
farmor skriver:

Idag är det riktigt höstruskväder.Första halkolyckorna mellan Uham och Borås fredagmorgon.Ha en bra helg.Kramar från oss båda.


Skrivet: 2009-10-03, 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: