Allt händer...

Jag har hållt på en väldigt stor hemlighet i vad som känns som en evighet, fast egentligen är det väl bara en vecka eller två, jag är ärad, överlycklg och förväntansfull... Jag ska bli gudmor och min kära kusin är gravid!

Jag och Mathilda i midsommras!


Känns som allt händer nu när man är borta, jag börjar äntligen trivas här och saker som detta händer hemma i Sverige, på ett sätt känns det som "vad tusan gör jag här? varför är jag inte hemma och upplever detta med henne?" , skaffar jobb och förtsätter med mitt liv, men det finns tid för det också, är inte gammal än men självklart kommer tankarna upp.




Kommentarer
Sara skriver:

Grattis! :D


Blogg: http://trenollsju.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-08, 19:49:44
Frida skriver:

du kommer ha tid att uppleva detta med thilda, du behver inte vara orolig. Vad du gör i usa och inte är hemma? du lever ut en av dina drömmar Gun, må inte dåligt över det. jag tror de flesta förstår det :)


Blogg: http://kjerrulf.blogg.se/
Skrivet: 2009-10-09, 06:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: