Minns ni?




Vem älskar inte Bert?




Ika, haha.. ja henne minns jag!


Jag älskade skrotnisse när jag var liten..


På rymmen, kommer fortfarande ihåg som igår hur kul vi hade när vi sprang omkring hemma i vegby när vi var små och lekte på rymmen, spännande var det... 12år sedan var det nu! vart tar tiden vägen?



Tippen, en av flera bra sommarlovsmornar

Jag skulle kunna hålla på i evigheter med "nostalgi TV"...

Nu ska jag duscha och sedan ska jag åka och köpa lite godis, ska kolla på Falk ikväll, sista filmen jag har här... sorgligt! Men så får det bli när jag inte har råd att gå ut i Hollywood eftersom att jag sparar som bara den till Las Vegas nästa helg... och imorgon ska nog jag och megan åka till Santa Barbara över dagen så det gör inte så mycket om jag inte gör något speciellt ikväll...

Kommentarer
Lisa skriver:

sv: JAA, jag älskar också att inreda, bara det att jag inte haft så mycket möjligheter när man bott hemma, men nu kan man ju exprimentera hur mycket som helst :D


Blogg: http://ettlivsomaupair.blogg.se/
Skrivet: 2009-11-08, 01:01:19
Denice skriver:

varför har man blivit så himla nostalgisk sen man kom hit? jag är precis likadan haha


Blogg: http://dsdream.blogg.se/
Skrivet: 2009-11-08, 04:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: