Vegas!

Hej allihop, vet att ni väntar på bilder osv... ledsen att det tar tid, men tyvärr är det så att nästan alla mina bilder från Vegas är suddiga pga min kamera, den kan inte ta bilder på natten eller när man zomar, så alla bilder som är minsta lilla inzomade eller tagna i mörker är suddiga, kul... inte så! men här kommer iaf lite bilder, några är mina och andra är från vänner som tog kort åt mig, tack ska ni ha för det!:)


Alla från bussresan, 24st tjejer!


Vår partylimo


På vägen till Las vegas satt jag och en Svensk tjej som jag träffade på resan längst bak, det var riktigt krånligt att ta sig utden vanliga vägen, men övertrötta jag efter allt som hänt på fredagen kom på iden att gå ut bakvägen, ja fråga mig inte hur ja lyckades men kände mig ganska smidig iaf!


Tog samma väg in igen:)


ja såhär ser 90% av mina bilder ut... tyvärr, hoppas ni ser vad den föreställer!





Åkattraktionen jag åkte


Harley davidson Cafe


New York new york


Excallibur








I Limon


Här är innan skydivingen!:) vi 5 tappra! haha... köpte bilder och video till så hoppas att det kommer på posten i veckan.. lägger upp dom bilderna då!




Här är vatten showen som jag blev helt kär i, kan kolla på detta klippet om och om igen...Så fruktansvärt vackert!
Saknar Tobias mycket när jag kollar på den..

Nu är det dags att Sova... Godnatt, sov gott!



Kommentarer
Evelina skriver:

jätte fina bilder och vatten showen verkar vara jätte fin! saknar dig! pusspuss


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2009-11-18, 08:34:59
Sara skriver:

vad fina bilder!


Blogg: http://trenollsju.blogg.se/
Skrivet: 2009-11-18, 14:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: