Thanksgiving x 2

Hej allihop!
I Torsdags var det som sagt thanksgiving här i staterna, det firades med att åka till min värdpappas föräldrar i Beverly Hills, ett stort fint hus, träffade släktingar och vänner till familjen och åt en hel del... Det var mysigt.

Igår blev jag bjuden hem till Mashi och hennes värdfamilj på thanksgiving middag, det var faktiskt riktigt roligt, vi spelade kort med hela familjen, jag vann faktiskt 2ggr! det var inte dåligt:) 

Igår var jag även på Black Friday shopping, hittade 4 tröjor på Forever 21 som jag är riktigt nöjd med, kan man vara annat när de kostar 7dollar?  altså 49kr! Black Friday är typ som mellandags rea i Sverige, dagen efter Thanksgiving är det fullt av rea överallt och folk är som galna!

Nu ska jag göra mig iordning och äta frukost sedan bär det av downtown för att kika in chinatown, har aldrig vart där men hoppas på att hitta någon god kina restaurang!:)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Mamma skriver:

Håll igen lite på handlandet så du inte har tröttnat när vi kommer:) :) :)


Skrivet: 2009-11-28, 19:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: