Roadtrip!

Igår vaknade jag upp, ringde min kära vän Megan.... hon skulle på en dansuppvisning i O.C, något hon behövde göra för college,  hon frågade om jag ville åka med... självklart ville jag det, vill se så mycket jag bara kan när jag är här! Så vi åkte runt 11 på morgonen och när vi kom till O.C så gick Megan på sin dansuppvisning och jag strosade omkring för mig själv i 2h, hittade ett STORT shoppingcenter, det största jag sett sen jag kom hit, där strosade jag omkring ett bra tag, dom hade julpyntat runt köpcentret och inne, fick riktig julstämmning faktiskt, hittade som vanligt en hel del som jag ville köpa men eftersom att jag lever efter en väldigt strikt budget just nu som beytyder Inte spendera en krona innan Vegas så köpte jag ingenting, även fast jag gick omkring och diskuterade med mig själv att "jag faktiskt behöver detta" eller "drar jag in på detta så kan jag köpa detta" och ja ni vet alla andra "vettiga" diskutioner såsom "är jag värd detta?" svaret på den frågan kära vänner det är alltid "ja" om ni frågar mig:P

Efter hennes dansuppvisning så hämtade Megan upp mig och vi tog en tripp till Newport beach där vi gick ut på piren, super fint och fullt med surfare överallt, måste säga att vädret där var mycket bättre än här i L.A... Nästa stopp var Huntinton beach, tyvärr hade det redan hunnit bli mörkt innan vi kom dit men nu har jag vart där, var mysigt, de hade gjort upp eld på stranden och ungdommar satt och spelade gitarr och hade det mysigt..Dit ska jag igen fast nästa gång under dagen så jag kan strosa utmed stranden...  

Sedan åkte vi vidare och körde förbi Longbeach, de var så mörkt så vi stannade aldrig men nästa gång så!

Shoppingcenter i O.C







Newport beach










Huntington Beach







Nu är det bara 4 dagar kvar till VEGAS , räknar på mina sista kronor.. detta kommer barskrapa mina pengar, men det får det vara värt hoppas jag, försöker få ihop så jag kan köpa bilderna till min skydiving!  Hade gärna velat göra slingor i mitt hår då det ser ut som hej kom och hjälp men just nu kommer det i andrahand på något vis eftersom att alla mina pengar går till resor... Nu får jag sätta mig ner och räkna igen, detta SKA gå ihoP! tack megan för ytterligare en bra helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: